Навчальна програма курсу JavaForTeens
Модуль 1. Вступ до Java. Графічні компоненти. Ознайомлення із АРІ. Примітивні змінні. Цикли. Масиви.
1.1 Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа.
1.2 Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
1.3 Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
1.3 Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
1.4 Цикли. Малювання декількох автомобілів.
1.5 Робота з кольорами. Малювання державних прапорів.
1.6 Масиви. Малювання автомобілів з прапорами різних країн.
1.7 Малювання ліній. Малювання ляльки-неваляйки.
1.8 Самостійна робота – малювання будинків, танків.
Модуль 2. Анімація. Об’єктні змінні. Оператори розгалуження. Опрацювання подій. Створення класів, полів, методів.
2.1 Об’єктні змінні. Представлення автомобіля, ляльки-неваляйки складеними фігурами.
2.2 Принципи анімації. Рух автомобілів, ляльки-неваляйки.
2.3 Оператори розгалуження. Обмеження руху автомобілів, ляльки-неваляйки.
2.4 Вкладені оператори розгалуження. Затухання руху ляльки-неваляйки.
2.5 Робота з кнопкою. Робота з текстом. Реалізація процесів інкрементування-декрементування двома кнопками.
2.6 Кнопковий запуск анімаційних процесів – руху автомобіля.
2.7 Створення класів, полів, методів.
2.8 Самостійна робота – кнопковий багаторазовий запуск руху вертикальних та годинникових маятників, ляльки-неваляйки, руху та стрільби з танку.