Розклад вебінарів модуля 1 потоку 8 курсу JavaForTeens,

початок вебінарів – 16.30

Дати потоку 8 Теми навчальної програми
Модуль 1. Вступ до структурного та об’єктного програмування на Java
1 01.08

пн

1.1 Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа
2 02.08

вт

1.2 Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
3 04.08

чт

1.3 Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
4 05.08

пт

1.4 Цикли. Малювання декількох автомобілів. Малювання будинку з вікнами.
 5 08.08

пн

1.5 Вкладені цикли. Малювання багатоповерхових будинків з вікнами.
6 09.08

вт

1.6 Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. Робота з текстом.
7 11.08

чт

1.7 Масиви (кольори одного прапору). Почергове малювання прапорів країн з горизонтальною та вертикальною орієнтацією кольорових смуг.
8 12.08

пт

1.8 Двомірні масиви (кольори прапорів різних країн). Одночасне малювання прапорів різних країн
МОДУЛЬ 2. Об’єктні змінні. Анімація. Оператори розгалуження. Опрацювання подій. Створення класів, полів, методів.
1 2.1 Об’єктні змінні. Представлення автомобіля, ляльки-неваляйки складеними фігурами. Малювання ліній. Малювання маятників та повітряної кулі.
2 2.2 Принципи анімації. Рух автомобілів, ляльки-неваляйки.
3 2.3 Оператори розгалуження. Обмеження руху автомобілів, ляльки-неваляйки.
4 2.4 Вкладені оператори розгалуження. Затухання руху ляльки-неваляйки.
5 2.5 Робота з кнопкою. Реалізація процесів інкрементування-декрементування двома кнопками.
6 2.6 Кнопковий запуск анімаційних процесів – руху автомобіля.
7 2.7 Створення класів, полів, методів.
8 2.8 Самостійна індивідуальна або командна робота. Малювання вагонів, танків, вантажних автомобілів. Малювання потягу з локомотивом, вагонами та платформами з різними автомобілями і танками, кнопковий багаторазовий запуск руху маятників, ляльки-неваляйки, руху та стрільби з танку.